Regulamin
§ 1.
Organizatorzy
-
Organizatorem Gry jest Stowarzyszenie Kulturalno-Turystyczne VIATOR we współpracy z Dowództwem Garnizonu Warszawa. Mecenasem gry jest Ministerstwo Obrony Narodowej.
-
Przez organizację gry rozumie się zaaranżowanie szeregu atrakcji tematycznych na terenie miasta Warszawy. Charakter imprezy powoduje, że jej uczestnicy poruszają się po mieście na własną odpowiedzialność. W związku z powyższym odpowiedzialność Organizatorów dotyczy wyłącznie działań związanych z udziałem w określonych atrakcjach prowadzonych przez obsługę Gry.
§ 2.
Zasady Gry
-
Gra odbywa się 10 listopada 2017 r. w Warszawie, rozpocznie się o godzinie 11:30 i potrwa kilka godzin. Zakończenie, podsumowanie i rozdanie nagród będzie miało miejsce ok. 16:00. Następnie zachęcamy wszystkich do udziału w Capstrzyku Niepodległościowym, który rozpocznie się o godzinie 17:00 przy pomniku Józefa Piłsudskiego na pl. Piłsudskiego. Przed Capstrzykiem będzie miał miejsce koncert.
-
Aby zakwalifikować się do etapu miejskiego należy rozwiązać zadania w Internecie, które będą dostępne na www.alarm.gramiejska.pl od 30 października 2017 r. (godz. 19:18). Do etapu miejskiego zakwalifikuje się 60 najlepszych osób (kwalifikacja następuje zespołami - w momencie kiedy łączna liczba osób w zakwalifkowanych zespołach przekroczy 60 osób, możliwość otrzymania informacji o sposobie wejścia do Gry zostanie wyłączona).
-
Zadaniem uczestników jest rozwiązanie wszystkich zagadek Gry.
-
Uczestnicy grają w Zespołach. Warunkiem udziału w Grze jest rejestracja Zespołu liczącego 3-10 osób. Każda z osób uczestniczących w Grze powinna być w dobrym stanie zdrowia, umożliwiającym udział w Grze. Osoby, które nie dostarczyły daty urodzenia, nie podlegają ubezpieczeniu. Osoby niepełnoletnie uczestniczące w Grze bez opiekuna muszą posiadać pisemną zgodę rodziców lub opiekunów na udział w Grze. Organizatorzy nie zapewniają opieki dla osób niepełnoletnich uczestniczących w Grze. W zespole, w którym będą osoby poniżej 16. roku życia musi być przynajmniej jedna osoba pełnoletnia.
-
Zgłoszenia do Gry przyjmowane są do 8 listopada 2017 r. za pośrednictwem formularza on-line zamieszczonego na stronie www.alarm.gramiejska.pl. Zgłoszenie powinno zawierać: imię i nazwisko uczestnika, jego datę urodzenia oraz telefon kontaktowy i adres e-mail szefa Zespołu. Ubezpieczony zostanie tylko ten gracz, który w wyżej określonym czasie nadeśle wszystkie wymagane dane osobowe.
-
Udział w grze jest bezpłatny.
-
Każdy uczestnik jest ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków.
-
O miejscu rozpoczęcia Gry uczestnicy dowiedzą się po ukończeniu eliminacji internetowych. Tam Organizatorzy podadzą Zespołom dodatkowe szczegóły Gry oraz pierwszą wskazówkę gdzie udać się dalej.
-
Przewiduje się rozstrzygnięcie rywalizacji o drugie i trzecie miejsce.
kliknij, aby przejść do 2 strony